„Mūsų patirtį formuoja nesėkmės ir sėkmės ” – interviu su RoofArt G...

„Mūsų patirtį formuoja nesėkmės ir sėkmės ” – interviu su RoofArt Group direktoriumi Ilarion Ursu

Visos naujienos

RoofArt atsirado plieninių čerpių rinkoje prieš 15 metų. Per visus šiuos metus jie įdiegė daug naujovių, kurių tikslas labai paprastas – pateikti klientui aukščiausios kokybės galutinius produktus. Interviu su Conluxart ir RoofArt direktoriumi Ilarion Ursu nušvietė įmonės darbus ir produktus, kuriuos jie pristatė Moldovos Respublikos rinkoje.

Kokie buvo šie 15 metų Moldovos Respublikos statybų rinkoje?

15 metų greitai prabėgo, aš net nepastebėjau, kaip tai nutiko. Mes jau seniai priėmėme iššūkį, kai nusprendėme, kad norime pasiekti kažko vertingo čia, savo šalyje, tačiau reikalai greitai susitvarkė. Mes esame stogų dengimo versle nuo 1996 – 1997, kai rinka buvo nauja ir nauji horizontai ėmė ryškėti. Pradžioje mes pristatėme keramines čerpes, tada „Lindab“, švediškas plienines čerpes, kurios tapo mums įkvėpimo šaltiniu, kai pasiekė atitinkamą kokybę. Pradžioje dirbtuvės buvo nedidelės ir visi elementai buvo galinami rankomis. Siekėme gaminti efektyvius ir kokybiškus produktus, todėl mes pradėjome investuoti. Šiandien galime teigti, kad mums pavyko, bet mes galime augti ir toliau.

Per pastaruosius 15 metų mes sukūrėme RoofArt vardą, kuris dabar yra pavyzdys kitoms kompanijoms.

Pastaruoju metu žmonės teikia pirmenybę kainai ir nekreipia dėmesio į kokybę, bet mes padarėme kokybę vienas iš mūsų vertybių. Tai gali būti sunku. Vietinėje rinkoje trūksta investicijų ir aiškios vizijos. Deja, mes sulaukiame mažai paramos iš vyriausybės. Rumunijoje, pavyzdžiui, yra kuriami investiciniai projektai, kurie yra labai reti Moldovos Respublikoje.

Jūsų įmonė yra statybų rinkoje daugiau nei 15 metų. Kaip jūs sugebėjote išlaikyti aukštą kokybę visą šį laiką?

Mes skiriamės nuo kitų kompanijų šioje srityje. Visų pirma mes užtikriname kokybę, o pardavimo apimtys yra antroje vietoje. Mes nesiekiame parduoti bet kokia kaina!

Koks yra jūsų didžiausias pasiekimas per pastaruosius 15 metų?

Didžiausias pasiekimas yra kelias, kurį mes pasirinkome – unikalūs ir kokybiški produktai. Prieš porą metų mes buvome kryžkelėje, galėjome pasirinkti daugelį dalykų, tačiau mes apibrėžėme savo viziją ir savo rinkos dalį. Taigi, mes suformavome greitos gamybos procesą, kurio metu mes galime užtikrinti dideles produktų apimtis. Šioje rinkoje galima uždirbti arba parduodant nedidelį kiekį brangaus produkto, arba sukurti produktą, kuris gali būti dauginamas ir parduodamas dideliais kiekiais.

Garantuodama produktų kokybę ir prisiimdama atsakomybė įmonė pati susikūrė sau vardą nacionalinėje rinkoje. Kokius kitus privalumus ji gali pasiūlyti?

Mes visada ieškome naujų idėjų ir siekiame pagerinti mūsų produktą. Per šiuos 15 metų mes buvome besivystančiame mūsų produkto tobulinimo procese. Lietaus vandens sistema RoofArt yra sudaryta iš 25 elementų ir jie visi praėjo tobulinimo procesą, kuris sudarytas iš 3 arba net 4 etapų. Visų pirma mes sukuriame elementą, pagaminame prototipą ir patikriname jį montuodami. Inžinerija yra praktinis darbas ir šie produktai yra santykinai nauji mūsų rinkoje. 2000 mes net neturėjome šios srities specialistų. Viskas, ko mes pasiekėme per šiuos 15 metų vyko, tik todėl, kad mes mokėmės patys. Mūsų patirtis formavosi per mūsų nuopuolius ir sėkmę.

Kita idėja, kuri kilo mums 1999 – 2000 metais, kai RoofArt kaip pavadinimas dar neegzistavo, buvo tai, kad turėtume atskirti gamybą ir paslaugų veiklas. Mes supratome, kad turime paįvairinti savo veiklą ir sukūrėme įmonę, kuri pati rodytų, ką mes darome. Tada ir atsirado „RoofArt” pavadinimas, kuris puikiai apibūdina mūsų veiklą.

Papasakokite apie paskutiniąsias RoofArt inovacijas.

Paskutinio produkto kūrimui prireikė daug laiko. Pradžioje mes turėjome tik idėją, bet mes nesugebėjome sukurti pagrindinio elemento. Tačiau – mes tai padarėme. Atsižvelgiant į tai, kad šios rūšies įranga yra labai brangi, mes pasiruošėme didelei investicijai, bet prieš tai mes apskaičiavome jos pelningumą. Priešingu atveju mes negalime kalbėti apie jokius pokyčius! Šių produktų kainos turi būti peržiūrėtos, kadangi jos yra gana didelės, todėl dabar mes ieškome naujų rinkų, kad susigrąžintume savo investicijas ir galėtume vėl investuoti į kitą įrangą.

Ateityje norėtume įsigyti porą robotų, kad pakeistume rankų darbą bent jau pagrindinių elementų gamyboje.

Beje, kokie jūsų planai ateičiai?

Mūsų planas ateičiai yra pastatyti fabriką su pastarųjų dienų technologijomis. Šiuo metu vietą, kurioje dirbame lėtina mūsų gamybos procesus. Tuo pačiu metu, mes ieškome išteklių pradėti statybas. Tikiuosi, kad artimiausiu metu galėsime realizuoti šį tikslą. Norėtume taip pat plėtoti kitas produkto rūšis. Mes visada ieškome ir judame į priekį!